2011. március 21., hétfő

már látom a fehér fényt...

Jó két hét kihagyás után ismét írok.

Megjártam Egert ismét Kozyéknál és a Neumannban :) segítgettem itt-ott, rajzolgattam unalmamban, elugrottam apumnak borért a Szépasszonyvölgybe a Skodálatossal (aki nem tudná Kozy kocsija, skoda fábia kombi, nagyon ősrégi de mindent kibír és mi imádjuk) :D stb. stb.

A suliban "enyhén" megszaporodtak a tenni valók így sajnos nem tudtam frissítgetni, de már nem sok idő kell és vége a beadandók hadának egyenlőre.
Már nagyon várom én is, hogy hozzá kezdhessek "kicsiny" listámnak, melyet vezetek, hogyha eszembe jut valami lerajzolni való :)))

Egyenlőre ezt az önarcképszerűséget teszem fel.
csak telefonnal van fényképezve.

Ja és hozzátenném, hogy erre is hajnal 1 és 5 között volt időm csak megcsinálni, éjjeli fennmaradással, de már nem bírtam magammal, hogy ne rajzolhassak, amit akarok :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése