2011. március 1., kedd

na akkor most...

az a nagy problémám, hogy ha elhatározok valamit, akkor az még nem 100%ig biztos :D hogy meg is fog valósulni, mert HIHETETLEN MÉRTÉÉKBEN, lusta vagyok ... -.- illetve, mivel egyszerre több dolog is motoszkál a kicsi fejecskémben, amit meg szeretnék csinálni rajz,plakát,illusztráció,képregény, .. mindig a fajsúlyosabb taszítja ki a többit a sorból...
Így történt ez két napig most :D ... fel is tölteném az eredményt, igaz, be kell valljam csak telefonnal fényképeztem, de mindenképp meg szeretném osztani, aztán úgy is lecserélem 7végén amikor be tudom szkennelni ;)




Az egyik nagy kedvencemet, a Misfits együttes kezdtem el rajzolgatni koncert, illetve art fotokról. Közülük is Jerry Only-val kezdtem, aki az én személyes kedvencem, és tőle van autogramom is.
Ebből a felállásból ő az egyetlen, aki még a mai napokban is tartja a frontot az együttes neve alatt ;).









Tegnap éjfél tájékán elkészült, az akkori csapat 'frontembere' / énekese is, aki Michale Graves művésznévre hallgat. Ő rajta még lehet dolgozni fogok egy kicsit, mert vöröses haját visszaadni igazából csak színessel lehetne, illetve a válláról lecsorgó vért is többek között :D






... bár tudom, arra jut időnk, amire szakítunk, csak nálam belejátszanak még az érzéseim is, meg ha rám jön az alkotás(mint ma is), akkor nem tudok megállni, :D ezért feküdtem le hajnal 4kor.



Itt van még egy kis ízelítő az egész hangulatához ;)






Illetve még elkezdtem megillusztrálni, Kozma Gábor (legjobb barátom) A herceg és a sárkány c. novelláját, amit a Garbo kiadó, Igéretek 3 antalógiában is olvashattok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése