2012. február 10., péntek

Pár sketchbook oldal

Heyho!
Majd minél előbb szeretnék írni, a BKF-es Art-Kick-Off-ról, ami szerintem a holnapi nap folyamán is előre láthatóan meg fog történni :) azonban most, inkább tennék fel 1-2 (és idővel majd több) firkácskát a sketchbookomból.
Jah, hogy mi is az a sketchbook?...Igazából egy hordozható kis A5-ös méretű, kemény kötésű, sima lapos füzetecske,...mint egy kis napló, csak éppen ide nem írom a gondolataimat, hanem lerajzolom.
Ami éppen a fejemben jár, gyorsan leskiccelem, vagy vmi formát látok az utcán, a neten, akárhol, fogom és lerajzolom, ezzel is gyarapítva a formális tárházamat. Idővel lehet ugyanaz magamtól is újból lerajzolni, hogy megnézzem mennyire emlékszem egy korábban lerajzolt formára ... stb...
a lényege az, hogy minden nap használjuk szép folyamatosan. Nem baj, ha csak pár vonást teszünk bele...csak mindig legyen nálunk.
Rajzoló eszköznek érdemes használni simább felületre csőtollat, bár ez pepecselősebb, vagy műszé-azaz-art-pent, illetve kinek hogy,...lehet sima golyóstoll, ceruza (DE  NEM RADÍROZUNK ÁM), filc.





Pl. jó kis példa lehet, lementem a Mária Caféba, és whiskey szopogatás közben nézegettem az egyedi sörzsiráfot, megtetszett hát lerajzoltam...meg kicsit megspékeltem, ...majd egy dohányzó lány ihletett meg picit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése