2012. február 9., csütörtök

Sulis melók part 1.

Vegyesen teszek fel képeket, éppen ahogy eszembe jutnak, nem feltétlen időrendi sorrendben. Komplex grafikai tervezésből első menetben csinálni kellett logodesign-t és kis arculatot egy adott témához. A téma "greymoon music café" címen futott, erre kellett első sorban 4 db logót összeskiccelnünk, netről inspiráló képeket gyűjteni, amit tetszettek, a 4db logóból 1ik szálán elindulni, abból letisztult fekete-fehér logót kreálni, azt megszínezni, adni hozzá betűstílust, designt, majd megtervezni a kis arculatot. A feladatokat hétről-hétre kellett szépen óráról órára csinálgatni és megbeszélni tanár úrral, hogy hogyan is tovább.
Ja igen, ez egy nappal kávézóként futó hely lenne, ami este zenés szórakozóhellyé avanzsálódik át.
Most csak a végső két állapotot tenném fel, hogy mi is kerekedett ki ebből az én fejemben :)

Tapétamintát kellet készíteni G és M betűből 1 fajta betűstílusból...a többi ránk volt bízva, viszont az órán kellett megcsinálni, szóval csak az iskolai betűtípusokból lehetett gazdálkodni








Illusztátorban gyakoroltuk a színezést, blending-et és hasonló dolgokat, ennek fejében kellett pillangót készíteni,...itt még elég gyatrán ment elsőre :D azóta már jobban, de tényleg!!






Volt pár karakterjellemzés, melyekből 1et kiválasztva illusztrálni kellett azt, majd különböző helyeken kellett beolvasztani a háttérbe frissen készített emberkénket.
Itt most csak a karaktert tenném fel.
Ez a feladat volt az előkészítője a képregény készítős feladatnak ( ami érthetetlen módon ) a kedvencem volt az egész félév során. Jó sokat meg is szenvedtem vele, de úgy érzem megérte.
A képregényes feladatra sok időt kaptunk, ... sokan félreértették, hogy még is mi az a képregény,...nem is tudom hogy..na mind1 :P. Én viszont mivel képregényb*zi vagyok így elég sok időt szántam rá.
karakter 


 




A feladathoz kaptunk sok-sok novellát, regényeket, melyek egészét vagy egy részletét kellett kiválasztani és képregényesíteni. Személy szerint én Robert Bloch - A pokolba tartó vonat c. novelláját választottam, mely nagyon megtetszett. Így gazdagodtam egy képregénnyel és egy nagyon jó történettel.
A képregény részletét a novella elejéről vettem, amikor a fiatal fiú halálközeli élményét éli meg sajátos formájában.



Folytatás a kövi posztban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése